A mai nap egy nagyon kedves Barátunkat vártuk vissza Máltára egy kis kiruccanása után, és ebből az alkalomból egy Isteni Stroganoff csirke raguval készültünk Neki, amit egy üveg nagyszerű Chiantival kísértünk le! :)

Hozzávalók (kb. 6 fore):

  • 1 kg csirkemellfilé
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • kevés olaj
  • só, bors, majoranna
  • 4 dl fozotejszín
  • kb. 15 dkg ecetes (csemege) uborka
  • 15 dkg csiperke gomba (ez nincs benne a Stroganoff receptben, de mi szeretjuk) ;)
  • 3 teáskanál mustár
  • 500 gr. spagetti tészta

A hagymát apró kockákra vágtam, a csirkemellfilét pedig vékonyan felcsíkoztam. A hagymát felraktam egy serpenyoben, majd kavargatva uvegesre pároltam. Kozben egy fél deci vizet adtam hozzá, hogy krémesebbé válljon.

20171126_112012.jpg

Ahogy megpirult, belekevertem a felcsíkozott csirkemellet, majd jól összeforgattam, hogy a csirkemell minden oldala lepiruljon, kifehéredjen, közben sóztam, borsoztam.

20171126_113504.jpg

Ezt követően kb. 15 percig fedő alatt pároltam, majd beleraktam a felcsíkozott uborkát, és, ahogy írtam, mivel szeretjük, a felszeletelt csiperkét is. :) 

20171126_115604.jpg

Összeforgattam, és pároltam tovább, most már fedő nélkül, hogy elfője a levét, majd felöntöttem a tejszínnel, és beleforgattam a 3 teáskanálnyi mustárt is.

20171126_115708.jpg

20171126_115825.jpg

Utolsó mozzanatként hagytam, hogy tejszínnel együtt kicsit besűrűsödjön, és a végén, mivel nem volt otthon majorannám, egy kevés bazsalikommal ízesítettem még egy kicsit, ami kitűnő választásnak bizonyult! ;)

Közben felraktam a spagetti tésztát kifőzni egy fazékban, sós, és kevés olajjal megontott vízben, hogy a kifőtt tészta szép sikamlós legyen. Al dente (azaz félkeményre/félpuhára) főztem a tésztát, és utána forrón tálaltuk.

20171126_121113.jpg

20171126_144632.jpg

20171126_144708.jpg

Gyorsan elfogyott! :) Egészségünkre, egészségetekre! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr513395959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása