Na, ez aztán egy igazán nagyszerű étel! Imádjuk a halat! Legalábbis én és a lányok...
... a fiúk nem annyira, de majd rájönnek ők is!



Ezt pedig úgy készítem, hogy egy kis szalonnát (jóféle bükkfán füstölt mangalicát) teszek a bogrács aljába, hogy zsírt eresszen a hagymához. Aztán jöhet bele a hagyma: 1 kg húshoz 20 dkg, azaz kb. két közepes méretű hagyma apróra vágva.
Ezt aztán folyamatosan kevergetni kell, ameddig üveges nem lesz. Én úgy szoktam megnézni, hogy jó-e, hogy a fakanállal egy adagot a bogrács falához nyomok, és amennyiben sikerül könnyedén péppé nyomni, akkor jó.
Igazából egy jó pörkölt alapot csinálunk most, tehát a hagyma kész és a zsír forr a bogrács alján, tehát jöhet a piros paprika, amit csak a forrásban lévő zsírba tegyünk, mert zsírban oldódik, viszont nagyon figyeljünk, hogy oda ne égjen, mert akkor megkeseríti életünket, és ételünket egyaránt! Én ekkor szórok még bele egy kevés fekete borsot is, amit édesapámtól tanultam.

No, amikor ez eddig elkészült, akkor jöhet bele a hal! A harcsafilét előzetesen felkockáztam, így most már csak bele kell tegyem a bográcsba, majd ott - most még lehet - kicsit átforgatom. Vigyázni kell, hogy nagyon ne törjük össze a húst, és mint hal, a későbbiekben már nem is nagyon szabad kevergetni!

... folytatom ... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr994460094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása