Domján Gyuri 2017.06.12. 07:04

Újra itt! :)

Na, Sziasztok!

Hát elmúlt néhány év, mióta nem tettem fel egyetlen receptet sem a blogba. Rengeteg dolog történt velem, többek között már több mint 2 éve Máltán élek, ráadásul egyedülálló lettem, így a főzés már nem csak hobbi, és már nem elsősorban a kertben bográcsban, tárcsán készülő ételekre korlátozódik, hanem a mindennapjaim szerves részévé vált.

marsaxlokkmarket2.GIF

Döntően szívesebben fogyasztom azokat az ételeket amiket én magam, vagy Barátaim magunk készítünk, ismert alapanyagokból a bolti, előre elkészített ételekkel szemben.

Rengeteg új ételt, receptet próbáltam ki az elmúlt 2 évben, tegnap este például egy rendkívül Kedves Barátomat vacsorára vendégül látva például először készítettem el a Carbonara spagettit is, alapvetően authentikus módon, szalonnával, és tojással.

Neki is kezdek a receptjeimet itt megosztani, hátha más is kedvet kap arra, hogy ezeket az egyszerű recepteket maga is kipróbálja. Én nem vagyok profi szakács, csak egy lelkes amatőr, de szeretek főzni (és most már sütni is, mivel amióta egyedül vagyok, ha sütit ennék, még azt is magamnak kell elkészíteni, és én ezt imádom!). :D :D :D

Rövidesen tehát ezekkel a receptekkel indítva folytatom a blogot:

  • Moussaka (burgonyás+padlizsános)
  • Vegetáriánus mousakka
  • Töltött gombafejek sütve
  • Almáspite
  • Sajtos ropogtatni való
  • Salsa di Georgio :)
  • Paradicsomos darálthúsos sugo George módra spagettihez
  • Tuna Ftira (máltai tonhalas szendvics - valami Isten Király!)
  • Sült tengeri hal (gyorsan, egyszerűen)
  • Sült királyrákok
  • Rántott hús
  • Bunyevác tekercs
  • BBQ máltai módra

... és aztán sorban a többi! :) :) :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr3912586709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztina Kovács1111 2018.02.25. 06:00:36

Az első harapástól fogva imádom a főztödet - süttödet
süti beállítások módosítása